Handen på hjärtat

Där mina smycken bor

Kategori: Allmänt, Inredning

 
Jag gör inte många knop nu när jag är hemma och väntar på att bebisen ska bestämma sig för att titta ut. Men jag försöker att fixa med något varje dag. För saker behöver fixas här hemma. Rensas, slängas, styras upp. Och turen kom till min byrå. Den har varit en avlastningsyta där jag lagt fan och hans moster och det har inte varit vackert.
 
Tog mig tid i helgen och släpade mig in till stan för att köpa lite fina smyckesskrin. Det var verkligen inte roligt, och kroppen mådde allt annat än bra av det. Men det fick det vara värt. För resultatet blev ju bra, och det är det som jag så gärna vill dela med mig av här.
 
De finare smyckena bor i det svarta smyckesskrinet, och alla bijouterier och annat krafs bor i övriga smyckesskrin. Nu ligger utmaningen i att hålla det så här fint och städat i fortsättningen också.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF säger:
    2016-04-05 | 21:55:20
    Bloggadress: http://jennifers.nu/

    Känner igen det där med att det blir en avlastningsplats för all skit ;P

  • Cassandra Haraldsson säger:
    2016-04-06 | 12:01:37
    Bloggadress: http://sensor.blogg.se/

    Åh så fina smyckeskrin! :)

Kommentera inlägget här: