Handen på hjärtat

En måndag hemma

Kategori: Vardag

 
Måndag i dag, men den här gången innebar det inte att släpa sig upp och åka till jobbet på morgonen. Istället fick jag ligga kvar och gotta mig i sängen med mina två älskade pojkar. För i dag har jag haft semester! Bara en dag, i morgon är allt som vanligt med jobb 7-16 som gäller, men det gör väldigt mycket att få en längre helg. Nästa måndag är jag också ledig, och sedan har jag semester två veckor i augusti.
 
Vi skulle ju eventuellt ha åkt på utflykt med mina föräldrar i dag, men det blev inte av. Vi skjuter på det till nästa vecka. Istället kom de över hit och fikade lite, och sedan tog jag och Max en klassisk sovpromenad. Han slocknade i vagnen och sover fortfarande. Nu måste jag nog börja tänka på att väcka honom, om han ska kunna somna i kväll.
 
Inte någon jättespännande semesterdag, med andra ord. Men det blir förhoppningsvis roligare framöver. Känner mig sugen på att bada, så det måste vi försöka planera in
 
 
Kommentera inlägget här: