Handen på hjärtat

Halvdagsrapport

Kategori: Vardag

 
Lilla Korven Tjorven spanar in bussen som stannar vid hållplatsen precis utanför lekparken. Bra att någon håller koll på vad som händer i området, så det inte pågår något fuffens.
 
Det blev ett snabbt besök i lekparken i förmiddags. Korven Tjorven var inte på humör tror jag, för det kinkades lite och han ville mest vara uppe i min famn. Men plocka kottar var ju trots allt rätt roligt, och efter en halvtimme kom det ett annat barn som var spännande att spana in.
 
Nu ligger han utslagen sedan ett par timmar tillbaka. Stackars liten, förstår inte hur han kan vara så trött. Men det är bra att han sover länge nu, så att han inte håller sig vaken alltför länge i kväll utan blir trött i en vettig tid. Och bra för mig, då får jag lite egentid. Har passat på att se ett avsnitt av 13 reasons why. Får återkomma när jag sett klart säsongen med vad jag tycker.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: