Handen på hjärtat

Klart att ettåringen ska ha en bil

Kategori: Vardag

 
Det har varit en hel del loppisar i närheten av där vi bor de senaste veckorna, och jag har besökt nästan varenda en. Jag har främst varit på jakt efter barnkläder som Max kan ha när han börjar förskolan i augusti och leksaker, men jag har även lyckats fynda lite till mig själv.
 
För någon vecka sedan hittade jag det bästa fyndet. En Bobby car. Mycket bättre att köpa en sådan på loppis än att punga ut med typ 500 spänn för en ny. Den blev populär här hemma, även om Max inte riktigt kommit underfund med hur man rullar framåt. Han kan bara backa än så länge. Men han älskar när man puttar honom framåt. Och fort ska det gå. Det har han fått från sin far. Full fart framåt utan eftertanke.
 
 
 
 
 
 
 

KOMMENTARER:

  • ajlimullersandvik.blogg.se säger:
    2017-06-13 | 21:00:39
    Bloggadress: http://ajlimullersandvik.blogg.se/

    Omg, jag vill ha en bobby car, som jag älskade min röda fara när jag var liten!!

Kommentera inlägget här: