Handen på hjärtat

Fira en 30- åring

Kategori: Vardag

 
I fredags fyllde inte bara kronprinsessan Victoria år. Min kusin fyllde 30 år, vilket är helt sjukt för jag ser honom fortfarande som max 22 år. MAX. Att han nu är 30 känns helt orimligt, och det får mig att känna mig gammal. Det känns inte som så längesen som vi sov över hos varandra mest hela tiden och tittade på skräckfilm, men uppenbarligen har tiden tickat på.
 
Som släkttraditionen bjuder var det nu dags att fira honom med en födelsedagsfika. Den här gången var den dock uppgraderad, och nu serverades det hemmagjord smörgåstårta innan prinsesstårtan dukades fram. Min faster är otroligt duktig på att laga mat, och smörgåstårtan var kanongod. Jag tryckte i mig alldeles för mycket. Lär mig aldrig. Men å andra sidan, vem vet när man får hemmagjord smörgåstårta nästa gång? Bäst att passa på.
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: