Handen på hjärtat

Dinosaurier på rea

Kategori: I garderoben

 
Att shoppa barnkläder har blivit min nya favoritsyssla, och det är väl därför jag aldrig har några pengar kvar på kontot. Max garderob är däremot välfylld. Förra veckan klickade jag hem tre tröjor på Ellos rea, som jag tänker att Max kan ha på förskolan i höst/ vinter.
 
Jag älskar att flera butiker har dinosaurietema på sina barnkläder just nu. När jag var liten ääälskade jag dinosaurier, och min favorit var triceratopsen. Det var jag nog inte ensam om. Jag minns fortfarande känslan när jag såg Jurassic Park första gången, och när jag hör filmens theme song blir jag alldeles pirrig i hela kroppen. Trots att det har gått så många år. Magiskt. Jag hoppas att Max kommer att tycka om dinosaurier lika mycket som jag gjorde. Lika bra att börja indoktrinera honom redan nu med hjälp av tryck på kläderna.
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: